Wednesday, December 28, 2011

First Time create blog..huhuhu

Dah boring2 sangat duk kat umah.. Xtau nak bt apa, gatal2 tangan la cba create blog.
memang xpndai..haha. tp cba jelah, kta orang x salah kt mncuba,tp jangan la pndai2 plak cba bnda2 yg x elok ye..
Blog ni saje aku create sebab nak majukan bisnes cupcakes aku (walaupun baru je mencuba & xlah pandai sangat..hehehe). Tp bagi aku, x salah kalau kt mncuba InsyaAllah dgn berkat usaha pasti akan brjaya (dah nama pn penganggur..so..pandai2 la cari jalan nk cari duit).
Aku mmg x pndai sgt nk tulis ayat berjela2, rasanye smpai sni jelah kot. Sape2 yang nak tempah cupcakes bleh la cntct aku kat email aku rosnitachewahab@yahoo.com @ bleh add fb aku rosnitachewahab. dalam tu ada gmbr2 cupcakes ngan kek yg aku baked sndiri.. area ganu je yer.. Assalam

No comments:

Post a Comment